קנה ב 250 ₪ שלם 200 ₪ על כל מוצרי האתר עולם הפטריות של ברא צמחים

אל תשכחו לארוז: צמחים שכדאי לקחת לחופשה

בין כל הארגונים המרגשים לטיסה (בחירת סטים של בגדים, דוג-סיטר לכלב, שכן שידאג לעציצים – ותרגישו חופשי להוסיף) כדאי לחשוב על המוצרים המומלצים שכדאי לנו לארוז, למה צריך אותם ועבור אילו מצבים הם מתאימים? הכל בכתבה שלפניכם:

 

מאת: אפרת פרי, מטפלת ברפואה סינית, ברא צמחים

 

חופשה

 

אז הקיץ הגיע ומאות אלפי ישראלים כבר בדרכם לחופשה השנתית בחו”ל. מעבר לפרטים הקבועים שאנו אורזים כמו בגדים וכלי רחצה, ישנה רשימה לא קטנה שאנחנו דואגים להצטייד בה ״לכל מקרה שלא יבוא״. למעשה, באופן כמעט אוטומטי, מרביתנו נוהגים לארגן בנוסף לציוד הקבוע שאנו אורזים במזוודה, גם תיק תרופות.

 

תיק תרופות במזוודה – למה צריך אותו?

המנהג להצטייד בתיק תרופות לקראת טיול או חופשה מושרש בנו ולא בכדי. שכן, בגלל שינויי מזג האוויר, שינויי התזונה ולפעמים גם הבדלי השעות, לגופנו לוקח זמן להתאקלם למקום החדש שבו נטייל או ננפוש. מעבר לכך, באופן כללי, כאשר אנו מבלים את רוב שעות היום מחוץ לבית, אנו לוקחים בחשבון תרחישים מגוונים כמו שמש חזקה, כאבי ראש, בחילות ודלקות. כל אלו יכולים להפוך את הטיול שלנו מחוויה אולטימטיבית לאסון שייזכר לנו לאורך כל השנה.  

 

אז מה כדאי לקחת?

ארזנו לכם מספר עצות למוצרים שלא כדאי לשכוח, ולדאוג שהחופשה תשאר מושלמת כמצופה. ישנן מספר מערכות בגוף אשר נוטות להיות רגישות יותר במהלך החופשה או טיול:

 

בעיות בטן:

KANG NING WAN – זהו שמו של מרשם צמחים סיני עתיק, בעל מוניטין של יותר מ- 100 שנה! המרשם מכוון לתחלואי בטן שונים כגון על רקע אכילת מזון מקולקל ואפילו מלאות וכבדות לאחר אכילה מרובה.  מניסיון רב כמטפלת ברפואה סינית, אני יכולה לומר שזוהי פורמולת חובה בכל מזוודה – לכל יעד.

 

בעיות עור:

קרם ג’ל ER – קרם אשר מורכב מנוסחה קלאסית של צמחי מרפא, המכילים שפע של רכיבים רבי עוצמה מעולם הצומח, הידועים מזה שנים רבות ברפואות הצמחים המסורתיות, בהשפעתם על האצת תהליך האיחוי הטבעי של עור פגוע ולשמירה על שלמות העור. הקרם על בסיס צמחים אשר יש להם היסטוריה ענפה ומסורת של מאות שנים של שימוש כ”צמחי החיילים” וכ- “צמחי עזרה ראשונה”, במגוון מצבים בהם יש פגיעה בשלמות העור. הקרם מכיל שילוב סינרגטי של תמציות מרוכזות ואיכותיות המופקות מהצמחים כמו היפריקום, קומפרי, אכינצאה, קלנדולה ועוד.

 

בעיות בשתן:

תמצית חמוציות – החמוציות משמשות מזה עשורים ברחבי העולם לטיפול בדלקות בדרכי השתן. הפירות עשירים ברכיבים נוגדי דלקת וכאלו שמונעים היצמדות של חיידקים מזהמים אל דופנות דרכי השתן. יש כיום מבחר גדול בשוק של מוצרים על בסיס חמוציות ולכן חשוב מאוד לבחור בתוסף שנבדק במחקרים קליניים, בעל ריכוז פרי גבוה במיוחד וחשוב לא פחות – בעל טכנולוגיה שמאפשרת הגנה על הרכיבים הפעילים מפני פירוק מוקדם בקיבה – בכדי לאפשר ספיגה יעילה וזמינות ביולוגית גבוהה. יש כיום תוספים שמשלבים תמצית חמוציות עם פרוביוטיקה ייעודית לדרכי השתן והם מאוד מומלצים, בכדי לשמור על מאזן חיידקים ידידותיים תקין בעת שיש זיהום בגוף.

 

בעיות גרון:

ISATIS איסטיס הוא שמו של צמח מרפא סיני, בעל פעילות נוגדת דלקת ואנטיספטית, המשמש מזה אלפי שנים ספציפית לטיפול בדלקות וכאבי גרון. את הצמח נהוג לשלב בפורמולות עם צמחי מרפא ושמנים נדיפים לשם העצמת אפקט החיטוי ושיכוך הכאב. בטבע, צמחים ועצים משתמשים ברכיבים מחטאים אלו כדי להגן על עצמם כנגד מתקפות של מזהמים וטפילים. לנסיעות לחו”ל מומלץ להשתמש בתרסיסים על בסיס איסטיס שמיועדים לשימוש חיצוני  מיד כשמתחילים ל”הרגיש את הגרון” – מספר התזות במשך היום יעזרו לחטא את האזור בצורה יעילה ומהירה.