קנה ב 250 ₪ שלם 200 ₪ על כל מוצרי האתר קנה ב 400 ₪ שלם 300 ₪ על כל מוצרי האתר עולם הפטריות של ברא צמחים

שמנים צמחיים ייחודיים – שמן קומפרי

שמנים צמחיים להבדיל משמנים אתריים, הינם שמנים איכותיים מכבישה קרה בהם הושרה הצמח בתהליך מיוחד וקפדני. במסגרת תהליך הייצור, סופח השמן את התכונות הפעילות של כל צמח וצמח. שמנים אלו יעילים במיוחד כבסיס מעצים לטיפול ארומתרפי (בשילוב עם שמנים אתריים) וכן יעילים בשימוש אף בפני עצמם.

 

שמן קומפרי  Symphytum officinalis , השמן המופק מהעלים, נפוץ בשימוש רפואי באירופה מזה מאות שנים, בעיקר לטיפול בבעיות נפוצות בעור. השמן מכיל את החומר אלנטואין Allantoin המצוי בעיקר בעלים, יחד עם חומרים אחרים מוצילגיים וטאנינים. האלנטואין ידוע כחומר המזין ומחדש את רקמת העור. קיימים מעל 10,000 פטנטים רשומים בעולם אודות השימוש בחומר זה, המשמשים למגוון גדול של מוצרי קוסמטיקה.

 

מבחינה רפואית, האלנטואין מעודד התחדשות של תאי עור ויעיל למגוון מצבים של רקמות עור פגועות. יחד עם החומרים המוצילגיים והאחרים, הקומפרי מאיץ את תהליך הריפוי של הרקמות, ע”י הרגעה מקומית, יצירת שכבת הגנה מעל אזור הפצע וכיווץ שטח הפנים של הרקמה הפגועה (באופן עדין). לא קיימות תופעות לוואי מיוחדות מוכרות (אפשרי גם בזמן ההיריון).

 

תכונות עיקריות (בשימוש חיצוני):

אנטי דלקתי.

מחטא עדין.

מעודד חידוש רקמות עור פגועות.

 

שימושים עיקריים (בשימוש חיצוני):

בשימוש אקוטי, עוזר בהרגעה ואיחוי רקמת העור לאחר פציעות עור שונות ומגוונות כמו, סדקים, קרעים, שפשופים, תפרים לאחר לידה, ברית מילה וכו’. מומלץ לשלב עם שמן היפריקום Hypericum spp. oil, לאלחוש מקומי והרגעה של קצוות עצבים מגורים, וכן עם שמן קלנדולה Calendula off. Oil, להפחתת רמת הדלקתיות וחיטוי עדין.

יעיל לאיחוי סימני צלקות בעור, גם בשלבים המאוחרים יותר של הפגיעה. מתאים גם לצלקות שעברו שינויי פיגמנטציה. מומלץ לשלב עם שמן אתרי של קליפת לימון ומרווה בהירה Clary sage e.o.

יעיל במניעה וטיפול של סימני מתיחה במהלך ההיריון, בנוסף מתאים גם לעיסוי הפירנאום בהכנה לקראת הלידה.

מתאים לחידוש הרקמה במקרים של פטמות סדוקות וכואבות בזמן ההנקה.

לטיפול בעור יבש, בעיקר באזורי כפות הרגליים ובמרפקים.

מתאים במיוחד לטיפול בכוויות, בשילוב עם שמן אתרי של לבנדר Lavendula off. e.o, ושמן קלנדולה.

יעיל להרגעה ושיקום העור במצבים של סבוריאה באזור הפנים והקרקפת. מומלץ יחד עם שמן כוכבית Stellaria media oil ושמן קלנדולה.

מאמרים נוספים

שמנים צמחיים ייחודיים – שמן מרווה

שמנים צמחיים ייחודיים – שמן מר... שמנים צמחיים ייחודיים – שמן מר...

שמנים צמחיים להבדיל משמנים אתריים, הינם שמנים איכותיים מכבישה קרה בהם הושרה הצמח בתהליך מיוחד וקפדני. במסגרת תהליך הייצור, סופח השמן את התכונות הפעילות של...
שמנים צמחיים להבדיל משמנים אתריים, הינם שמנים איכותיים מכבישה קרה בהם ...
שמנים צמחיים ייחודיים – שמן היפריקום Hypericum perforatum

שמנים צמחיים ייחודיים – שמן הי... שמנים צמחיים ייחודיים – שמן הי...

שמנים צמחיים להבדיל משמנים אתריים, הינם שמנים איכותיים מכבישה קרה בהם הושרה הצמח בתהליך מיוחד וקפדני. במסגרת תהליך הייצור, סופח השמן את התכונות הפעילות של...
שמנים צמחיים להבדיל משמנים אתריים, הינם שמנים איכותיים מכבישה קרה בהם ...