מוצרי קוסמטיקה טבעית ושמנים אתרים ב-20% הנחה בקניית שלושה מוצרים מקטגוריות הסופר פוד קבלו אבקת לוקומה במתנה מוצרי חורף - הסדרה הסינית, פנדה וברא מגן ב-20% הנחה עולם הפטריות של ברא צמחים

ספירולינה | Spirulina | סדרת מוצרי הספירולינה של ברא צמחים

סדרת מוצרי הספירולינה של ברא צמחים מבוססת על אצת ספירולינה איכותית. הספירולינה מוגדרת כציאנובקטריה – זוהי בקטריה קדומה וראשונית (חסרת גרעין ויכולת יצור תאית וליגנין), המהווה שלב מעבר בין הבקטריות הראשוניות לבין האצות הכחולות ירוקות שהתפתחו בעקבותיהם. זוהי אחת מצורות החיים הקדומות ביותר החיות על פני כדור הארץ. לספירולינה יש ערך תזונתי גבוה ביותר ועל כן היא נחשבת למזון על ראשוני (Primary food of life). סדרת התוספים מיוצרת בישראל ומכילה תערובת סינרגטית של חמישה תתי-זנים של ספירולינה.

 

בגישה הנטורופתית, הספירולינה נחשבת למזון מזין, מלא ומרוכז, וארגון האומות המאוחדות אף הכתיר את הספירולינה כ-“מזון העתיד”. הספירולינה מכילה בטא קרוטן, ברזל אורגני זמין (Bio-chelated) ואך אחוז גבוה של חומצת השומן החיונית מסוג GLA. כמו כן, הספירולינה מכילה כמות גבוהה במיוחד של Phycocyanin, פיגמנט חלבוני טבעי המעניק לספירולינה את צבעה הכחול האופייני. פיגמנט זה ייחודי לאצת הספירולינה והוא מהווה נוגד חמצון עוצמתי במיוחד, המתקשר לסגולותיה של הספירולינה.

 

ספירולינה

 

הספירולינה של ברא צמחים מיוצרת על ידי חברת Algae-Art הישראלית. חברה זו מתמחה בחקלאות ירוקה בשילוב עם טכנולוגיה מתקדמת. ייבוש בתנור סולארי, בטמפרטורה של עד 50 מעלות, שומר על ערכי הספירולינה ברמה של מזון נא, ואינו פוגע בחומצות השומן החיוניות או בטעמה הטבעי.

 

 

ספירולינה 5 | טריות מקסימאלית

ספירולינה 5 נארזת ומשווקת זמן קצר לאחר הייצור, כך שאתם נהנים ממוצר טרי ובריא, המכיל מקסימום של רכיבים תזונתיים.

 

ספירולינה 5 | ידידותית לסביבה

תהליך הייצור של ספירולינה ישראלית משלב בתוכו חקלאות מתקדמת ושימוש באנרגיה סולארית שאינה מזהמת את הסביבה. בריכות הגידול העומדות בתקנים המחמירים של המשרד להגנת הסביבה, מכילות מי מעיינות נקיים, ללא שימוש בחומרים משמרים או חומרי הדברה.