קנה ב 250 ₪ שלם 200 ₪ על כל מוצרי האתר קנה ב 400 ₪ שלם 300 ₪ על כל מוצרי האתר עולם הפטריות של ברא צמחים

מורן פלד טבלוביץ׳

מורן פלד טבלוביץ׳

 

נטורופתית ומאמנת ומנחה לאורח חיים בריא מזה כעשור, על ידי שינוי הרגלים, שינוי תזונה, בניית תפריטים מותאמים אישית, בשילוב צמחי מרפא, תוספי מזון, שמנים ופרחי באך. משלבת את האימון האישי-רוחני אל תוך הטיפול ובכך מעצימה אותו.

בנוסף, מטפלת בקליניקה פרטית ומעבירה סדנאות שייקים ירוקים, קינוחי raw food והכרה לעומק של עולם מזונות-העל.

 

שותפה בצוות המקצועי של חברת ׳ברא צמחים׳.

 

 

הכשרה:

בוגרת נטורופתיה- מכללת רידמן

בוגרת לימודי תזונה קלינית טבעית- מכללת רידמן

בוגרת לימודי ארומותרפיה- מכללת רידמן

שף raw-food – מכללת בר- Raw Food Academy

מאמנת אישית-רוחנית – ניו אייג׳ – מכון ללימודי רוחניות ומיסטיקה

 

אודותיי:

מאז שהכרתי את עצמי נמשכתי אל תוך עולם הריפוי, שאצלי תמיד באופן אוטומטי נחלק לשני רבדים- הרובד הפיסי והרובד הרוחני. מבחינתי אלו שני עולמות שתמיד הולכים שלובים יד ביד. ברוחני- היכולת לקלוט את האדם מולי ואת צרכיו ובפיסי – להתאים לו את הטיפול המתאים לו ביותר. השילוב מבחינתי הוא טבעי לחלוטין ונוכח בכל טיפוליי. ברגע שסיימתי את שירותי הצבאי, המקצוע קרא לי להתחיל את ייעודי. וכשרגלי (הימנית) דרכה במכללה בה למדתי- ידעתי שזהו מקומי. האהבה הגדולה והחיבור שלי אל עולם הטבע, יחד עם הטיפול בבני אדם- הרגיש לי הדבר המושלם ביותר. במשך כעשר שנים מאז סיום לימודיי אני נוכחת לראות את השינויים שעולם הריפוי ה׳אלטרנטיבי׳ (שמבחינתי הוא-הוא העולם האמיתי) מסוגל לחולל- לאלו הבוחרים לצעוד בשביליו הירוקים- ואני ממשיכה באמונה שלמה את עבודתו עד היום.

 

הדגשים שלי בטיפול הם קודם כל שינוי ההרגלים- השינוי התזונתי ובניית התפריטים הספציפיים עבור האדם העומד מולי. תוך שילוב של צמחי מרפא ותוספי מזון שימקסמו את ריפויו, ומלווה אותו לאורך כל התהליך לעבר המטרה הנכספת.  אני מאמינה שלכל מטופל- מחכה המטפל המתאים לו- וההפך. עבורי זהו עולם של קסם שרק מחכה שיכנסו לתוכו- וההסכמה והנוכחות בו כבר תעשה חלק מהעבודה.