מוצרי קוסמטיקה טבעית ושמנים אתרים ב-20% הנחה מוצרי חורף - הסדרה הסינית, פנדה וברא מגן ב-20% הנחה עולם הפטריות של ברא צמחים

אודות ברא צמחים תקנים

ברא צמחים הוקמה בשנת 1997 על ידי שרון וריאן קוצר, שרון הוא מומחה לצמחי מרפא ורפואת צמחים. לאחר ששב מלימודים בביה”ס המוביל באנגליה לרפואת צמחים, לימודים אשר נמשכו ארבע שנים, הקימו שרון וריאן בקיבוץ עין השופט, קליניקה טיפולית באמצעות צמחי מרפא ושמה “ברא צמחים.”

מהות השם “ברא” הנה שורש המילים “בריאה” ו”בריאות”. מהות זו מגלמת הן את המסר והן את החזון של ברא צמחים. לפיהם השימוש בצמחי מרפא אשר הנם חלק מהבריאה תומך ומשפר את בריאות האדם.

זמן קצר לאחר הקמתה, הפכה הקליניקה לשם דבר באזור כולו ומטופלים רבים החלו פוקדים את הקליניקה בכדי ליהנות ממקצועיותו הרבה של שרון ומכוחם של צמחי המרפא בהם הוא משתמש. צורך המציאות, הוא אשר הוליד את הקמתו של מפעל קטן ומיוחד המייצר תמציות צמחים טהורות באיכות הגבוהה ביותר. הצורך לספק את צרכי הקליניקה הגדלה ולאפשר למטופלים הרבים ליהנות מהמוצר הטוב ביותר, הם ורק הם הביאו את הזוג קוצר להקים מפעל “בוטיק” ייחודי במינו “ברא צמחים”, מפעל שכולו צמחי מרפא.

מאז ועד היום, מפתחים ב-“ברא צמחים” מוצרים באיכות גבוהה המצטיינים ביצירתיות טיפולית ואשר נשענים על ידע קליני נרחב. השילוב בין ידע קליני, חומרי גלם איכותיים וטכנולוגיות ייצור מתקדמות מאפשרים לפתח ולייצר שורה ארוכה של מוצרים אשר לכולם מכנה משותף ברור, הם עובדים!

במרכז הייצור של “ברא” ניתן למצוא מחלקת פיתוח (R & D ) בניהולו המקצועי של שרון, קו ייצור והכנה המייצר מגוון רחב של מוצרים וצוות מקצועי ומיומן המפעיל שילוב נדיר של מסורת וטכנולוגיה לצד חומרי גלם מעולים. המפעל נמצא בפיקוח של משרד הבריאות בישראל ועומד בתקנים המחמירים ביותר בתחום.

עם השנים פתחה “ברא צמחים” מגוון עשיר של מוצרים הנוגעים בכל תחומי בריאות וחיוניות האדם. ברשת החנויות “ברא-עולם צמחי המרפא” ניתן למצוא מגוון עשיר של מוצרים על טהרת הצומח. חליטות עשירות, מבחר גדול של מוצרי טיפוח טבעיים וקוסמטיקה טיפולית, מחלקה שלמה לאישה ההרה והיולדת וכמובן, סדרות מוצרים טיפוליים הנוגעים בקשת רחבה של מצבים ובעיות. תחת קורת הגג של “ברא צמחים” ניתן למצוא מחלקה מקצועית לאנשי מקצוע ומטפלים בתחום, מחלקת ייעוץ ושירות לקוחות אשר מעניקה תמיכה מקצועית יום יומית לאנשי מקצוע ולקהל הרחב, מחלקת מחקר ופיתוח וכמובן, מתקן ייצור איכותי ומתקדם.

“ברא צמחים” פעלה ופועלת על מנת להפיק את הטוב והאיכותי שבעולם הצומח לטובת בני האדם והסביבה ומאמינה, בהשקעה ממוקדת באיכות ומצוינות.

 

HDRtist HDR - http://www.ohanaware.com/hdrtist/

 

רפואת הצמחים ההוליסטית רואה את גוף האדם כמכלול שלם, אשר כל המערכות, האיברים, הרקמות והתאים שמרכיבים אותו, קשורים אילו באילו באופן הדוק ומקיימים בניהם תקשורת ישירה ויחסי גומלין מורכבים המאפשרים בריאות, איזון והרמוניה ברמה הגופנית והנפשית. כדי לתמוך בתהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף יש להתייחס לכל הרבדים: הגוף, הנפש, הרגש, אופן החשיבה, הסביבה העוטפת את המטופל, אורח החיים, הרגלי התזונה, הרגלי השינה ואפילו לאיכות הנשימה.

bara-diagrama

שרון קוצר | Dip.Phyt. MNIMH

הרבליסט קליני וחבר המכון הלאומי הבריטי לרפואת צמחים. ממייסדי ומבעלי החברה ומנהל מחלקת פיתוח המוצר.

ריאן קוצר

מנהלת חנות הקונספט והמרכז הטיפולי של ברא צמחים. ממייסדי ומבעלי החברה.

גיל צלר

גיל צלר

מנכ”ל ברא צמחים ומבעלי החברה. כיהן בעבר במגוון תפקידי ניהול בחברות בכירות במשק הישראלי. יזם ואיש ניהול, המתמחה בתפר של חזון למציאות עסקית.

“לאחר שנים של עבודה ניהולית שוחקת, שלא תרמה רבות למצב בריאותי, צמחי המרפא סייעו לי רבות במישור האישי. לאחר שנוכחתי להבין את העוצמות הטיפוליות שיש בדבר, החלטתי לשנות כיוון. נכנסתי לתחום צמחי המרפא ומאז שמתי לי למטרה לקדם ולקיים את תחום צמחי המרפא בישראל”.

ירון סופר | Dipl Ac. & C.H

סמנכ”ל תפעול

עינת הלפמן לבנטר – מנהלת מערך השיווק

מנהלת מערך השיווק

שרון וולפסון

 

מנהלת מערך המכירות

ברא צמחים עמלה רבות בכדי להפוך את שמה לשם נרדף לאיכות ומצוינות. הנכונות לפתח ולהקים מערכת בקרת איכות בלתי מתפשרת, היא אשר הציבה את ברא בחזית עולם צמחי המרפא בישראל.

מחויבותה של ברא לאיכות ומצוינות אינה מסתיימת במילים. ברא צמחים הייתה הראשונה להתקין מערכת אבטחת איכות ובטיחות המוצר תחת התקן הבינלאומי המחמיר ISO 22000 ומחזיקה בנוסף בתקני איכות בינלאומיים כחלק מן המחויבות לפתח ולייצר את הטוב ביותר.
החוק והתקנות במדינת ישראל אוסרות לשווק ולמכור תוספי תזונה (צמחי מרפא) אשר לא עומדות בדרישות המלאות של החוק והתקנות לעניין “מתקן הייצור”.

ישראל, כמו מרבית המדינות המפותחות בעולם, הציבה דרישת סף של איכות, בטיחות ופיקוח אשר מלבדן הייצור, השיווק והמכירה של מוצרים מבוססי צמחים אסור.
חשוב לדעת: דרישות החוק המפורשות אוסרות כל פעולה יצרנית (ייצור, ערבוב, אריזה) שלא במתקן העומד בפיקוח מלא ובתקנים הנדרשים.

ברא צמחים מחויבת לרישוי ולתקינה הבינלאומיים ומחזיקה ברישיון יצרן תוספי תזונה מאת משרד הבריאות הישראלי ובתקנים הבאים:

ISO 9001 – Hebrew – 17.06.2022ISO 9001 | אבטחת איכות בניהול ורכש חומרי גלם. בודק בין היתר: מדדים לבדיקה ובחירת ספקי הצמחים מרחבי העולם, בדיקת שרשרת האספקה איכותה ותקינותה, איתור תקלות וטיפול בהן ע”פ דרישות התקן.

לצפייה בתעודת התקן

(עברית) (אנגלית)

ISO 22000 – Hebrew – 17.06.2022ISO 22000 | איכות ובטיחות המוצר בכל תהליך הייצור. בודק בין היתר: ניהול ישיר וקפדני של כל שרשרת הייצור, אבטחת איכות ובטיחות ע”פ דרישות התקן, בדיקות מעבדה הן בשלבי הייצור השונים והן למוצר הסופי ע”פ הצורך.

לצפיייה בתעודת התקן

(עברית) (אנגלית)

GMP | תנאי ייצור נאותים. בודק בין היתר: אישור לסמן כל מוצר בסמל זה, המעיד על תנאי ייצור נאותים ומבוקרים, כל שרשרת הייצור מבוצעת בקפדנות, החל מבחירת חומר הגלם, דרך הכנת המרשם ועד לשילוח המוצר הסופי, תקן זה מעיד כי המוצר יוצר כולו ע”י גורם מורשה תחת פיקוח.

לצפיייה בתעודת GMP

לברא צמחים היתר אורגני

לצפייה בהיתר אורגני