קונים ב 250 משלמים רק 200 בהתאם לתקנון תוכן לחיזוק הגוף והנפש מהיום קונים יותר משלמים פחות, הנחת כמות על מגוון מוצרים נבחרים באתר

אתם בקבוצת סיכון? כך תחזקו את גופכם

הבריאות של כולנו נמצאת בחזית המאבק בקורונה. אדם בריא בעל מערכת חיסון איתנה יוכל להתמודד טוב יותר עם התחלואה בנגיף. ומה קורה כשמערכת החיסון אינה חזקה דיה? אוכלוסיות בעלי מערכת חיסונית מוחלשת כדוגמת הקשישים, נמצאים למעשה בסיכון גבוה לסיבוכים בעקבות התחלואה בנגיף. כך למשל, בכל מוקדי התפרצות הקורונה, סיבוכי המחלה ואחוזי התמותה עולים משמעותית מגיל 60 ומעלה. למעשה, ככל שאנחנו מתגברים, מערכת החיסון שלנו הולכת ונחלשת. האטה המטבולית, ירידה הקוגניטיבית ועומסים על מערכת העצבים עלולים כולם להאט את קצב התגובה החיסונית של הגוף והתגוננותו בפני פתוגניים.

החדשות הטובות הן שלאורח החיים שלנו השפעה ישירה על תפקודה של מערכת החיסון ונוכל לתמוך בחיזוקה ע”י אימוץ של מספר הרגלים בריאים.

איזון נכון זה הפתרון!

הקפדה על תזונה, שינה טובה ופעילות גופנית יסייעו לנו לחזק את מערכת החיסון. הקפידו על תזונה עשירה בפירות ובירקות במגוון צבעים ובדגנים מלאים, והפחיתו בפחמימות, סוכרים, ושומנים רווים הידועים כמחלישים מערכות שונות בגוף. כדאי גם להחליף את הקפה בתה ירוק הנודע בזכות עושר בנוגדי החמצון שבו. וגם בזמנים שאי אפשר לקיים פעילות גופנית בחוץ, הקפידו על פעילות גופנית בבית ונסו לשלב בין פעילות אירובית לפעילות אנאירובית.

צמחי המרפא שכדאי להכניס לשגרה

צמחי מרפא תומכים בחיזוק קו ההגנה של הגוף ובכך יכולים לסייע להתמודד טוב יותר עם הנגיף. לאורך ההיסטוריה השתמשו בצמחי מרפא כדי להקל על הגוף להתמודד עם מחלות ונגיפים. שורש האסטרגלוס שהנו צמח חשוב ביותר ברפואה הסינית, פטריית הריישי ושורש האכינצאה, שלושתם צמחי מרפא להם מיוחסות ברפואת הצמחים המסורתית, השפעות בריאותיות משמעותיות, כולל תמיכה בעמידות ובחוסן הגוף ועלייה ברמת האנרגיה. הנטורופתים ימליצו לכם לצרוך את צמחים אלה בנפרד או בשילוב פורמולה טיפולית במטרה להפיק את האפקט המירבי מאיכויותיהם. הצמחים יעילים גם למטרות מניעה וחיזוק וגם בזמן תחלואה.

השילוב המנצח – ויטמין C ו-D

שני הוויטמינים החשובים לשמירה על מערכת החיסונית הם ויטמין C וויטמין D אשר בעלי איכות נוגדת חמצון. רבים מאוכלוסיית הגיל השלישי סובלים מחסר בוויטמינים אלה ולכן בייחוד בתקופה זו חשוב, לצד התזונה ליטול גם תוספים אלה.

 

למען הסר ספק, התוכן בכתבה זו הוא בעל אופי של סקירה כללית בלבד והמידע בו אינו התוויתי ואינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת. נשים בהיריון, מניקות, ילדים והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה.

התחברות לאתר

או

הרשמה לאתר

או