קנה ב 250 ₪ שלם 200 ₪ על כל מוצרי האתר עולם הפטריות של ברא צמחים

כללי הזהב למשפחה בקיץ

“לכבוד הקיץ שהגיע…” שרה להקת “גזוז”, ואנחנו מצטרפים עם כמה טיפים וכללים שיעזרו לכם ליהנות מקיץ בטוח, מרענן ונעים.

 

ספרנו שלוש מדוזות וארבע עקיצות יתושים אז אפשר לומר שזה רשמי: הקיץ כבר כאן. בעוד ימים ספורים יסתיימו הלימודים ועדרי ילדים יציפו את הרחובות. טוב, בעצם, בואו נודה בזה: הם יציפו בעיקר את הספות, מול המסכים.

 

הקיץ, ובמיוחד החופש הגדול הוא תקופה מאתגרת עבור התא המשפחתי. היציאה מהשגרה, חוסר המסגרת, הצורך במנוחה לצד הרצון להספיק לעשות, לטייל, לבלות, לחוות… ים או בריכה? לטייל בשטח או להתפנק בבית מול המזגן? ואיך אפשר לשכוח את המתח המתמיד בין העבודה לבין הצורך – ולפעמים גם הרצון – לבלות עם בני המשפחה. אספנו עבורכם כמה טיפים, עצות והמלצות שיעזרו לכם לשרוד את הקיץ, ואפילו ליהנות ממנו.  

 

ימים של קיץ

 

חודשיים. מה עושים עם כל הזמן הזה? היערכו מראש, תכננו את הזמן כדי שתוכלו ליהנות ממנו. ההמלצה שלנו היא לפרק את החופש ליחידות, כשכל פרק זמן מוקדש לפעילות שונה: בדקו מתי תוכלו להיות עם הילדים ותכננו פעילות משותפת, כמו קמפינג, נסיעה לחופשה משותפת או בילוי בבית, כשאתם מתמקדים בהם. בדקו מי יוכל לעזור – משפחה, חברים, עזרה בתשלום, וחלקו ביניהם את ימי החופש.

 

אפשר לעשות קייטנת הורים עם כמה חברים, אפשר להפעיל את המתבגרים שיסייעו ואולי ירוויחו כמה שקלים על הדרך. מתוחים ולחוצים מהאתגר העומד בפניכם? נסו את ‘ברא רוגע’, פורמולת צמחי מרפא טבעית ומרגיעה, שתסייע לכם לקחת נשימה עמוקה, “להוריד הילוך” ולקחת את הקיץ “בר(א)גוע”.

 

משתוללים וצוברים חוויות

 

צאו החוצה, נשמו עמוק, תנו לעורכם לספוג ויטמין D מהשמש המלטפת. צאו לים או לבריכה, טיילו בטבע או בפארק, אפשרו לילדים פסק זמן מהמסכים – תנו להם להשתולל ולהוציא אנרגיות: קיר טיפוס, רכיבה על אופניים. ד”ר סוס כבר אמר – כשיוצאים מגיעים למקומות נפלאים. אפילו לא צריך ללכת רחוק. רק שכדאי להצטייד מראש בקרם רב-תכליתי, שמתאים גם להרגעת העור לאחר חשיפה לשמש, וגם למצבי פציעות וחבלות.

 

קרם ER  מבוסס על צמחי-מרפא להם מסורת בת מאות שנים של שימוש כ”צמחי החיילים” וכ- “צמחי עזרה ראשונה”, לשימוש במגוון מצבים בהם יש פגיעה בשלמות העור – שיהיה תמיד אתכם בתיק לכל צרה שלא תבוא.

 

הכול אני יכול בחופש הגדול

 

צאו לחופשה. קרוב או רחוק, זה לא משנה. סעו עם המשפחה, עם הילדים, עם חברים. באוהל או בצימר או בבית מלון – כל האמצעים כשרים. ארזו את מה שאתם צריכים, אבל בקלילות, והקפידו לקחת אתכם מוצרים (על בסיס טבעי) שיסייעו לכם להתמודד עם הפרשי שעות, שינויים במזג האוויר, מזון לא מוכר או בחילות נסיעה. ומה כדאי לקחת?

 

  • בעיה מוכרת כשיוצאים לחופשה, בין אם בארץ – ובפרט בחו”ל, השיבוש המוכר הזה במקצב העיכולי שמתבטא בחוסר סדירות ביציאות. ברא פרילקס הוא תוסף תזונה טבעי, המורכב משבעה צמחי מרפא מרפואת הצמחים המסורתית. הצמחים פועלים בסינרגיה מושלמת  ומסייעים לשמור על יציאות סדירות.
  • אם אכלתם קצת יותר מידי, או אם נחשפתם למזון מקולקל או לא מתאים – נסו את תמצית KANG NING WAN המבוססת על מתכון סיני עתיק יומין של צמחי מרפא, שירגיע בעיות ומיחושי בטן ואפילו יסייע בהתמודדות עם תחושת מלאות אחרי אכילה מרובה, דבר שלעתים קורה בחופשה.
  • ילדים ומבוגרים המבלים הרבה בים או בבריכה חשופים לעתים לדלקות בדרכי השתן. תמצית מרוכזת של חמוציות יכולה מאוד לעזור, בפרט כשמשלבים אותה עם פרוביוטיקה ייעודית לדרכי השתן.
  • אין כמו השקט הזה בסוף היום, עם הבריזה במרפסת. שקט שמופר רק מדי פעם על ידי זמזום חרישי… שהולך ומתקרב, ואז… אאוץ’. גם ליתושים יש חופש, והם בהחלט נהנים ממנו. המשקאות על חשבוננו, כמובן, אז מומלץ למרוח תכשיר נגד עקיצות ואם נזכרתם מאוחר מידי, מרחו את קרם ‘רגיעור’ להרגעת עור עקוץ, אדום ומגורה. אגב, הוא ירגיע במקרה של צריבת מדוזות, שיזוף יתר ושפשופים.