מוצרים הנרכשים באתר ברא צמחים מסופקים ללקוח, באמצעות שליח עד לכתובת המשלוח (משלוח עד הבית), שהוזנה במהלך הרכישה. אספקת המוצרים נעשית על ידי חברת שילוח חיצונית.
אספקת המוצרים עד לכתובת המשלוח נעשית עבור כתובות בתחום מדינת ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצא בזה).
על אף האמור לעיל, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית) למרות שאותם ישובים נכללים בתחום מדינת ישראל.
עבור רכישה בסכום של עד 200 ש"ח (כולל), עלות המשלוח תהא – 40 ש"ח.
עבור רכישה בסכום מעל 200 ₪ המשלוח יבוצע ללא עלות.
חברת ברא צמחים רשאית לשנות ולעדכן את עלויות המשלוח מעת לעת והמידע המחייב בהקשר זה יוצג ללקוח בעת ביצוע ההזמנה באתר.
עלויות המשלוח המפורטות לעיל אינן כוללות הובלה חריגה (הובלה הדורשת כוח אדם נוסף או אמצעים מיוחדים) ו/או משלוח מחוץ לגבולות מדינת ישראל. במקרה של הובלה חריגה כאמור לעיל, חברת ברא צמחים תהא רשאית רשאים לבטל את ההזמנה לפי שיקול דעתה, או להציע ללקוח לבצע את המשלוח בעלות נוספת.
עלות דמי המשלוח, במידה וישנה כזו, תופיע בסעיף נפרד על גבי חשבונית העסקה שתועבר לידי הלקוח.
ימי פעילות שירות המשלוחים הם: א'-ה'. שעות פעילות שירות המשלוחים משתנות בהתאם לאזור המשלוח.
אספקת המוצר תיעשה עד 14 ימי עסקים מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה באתר ברא צמחים, זאת למעט משלוח לכתובות ברשימת מספר ישובים מרוחקים (לעיון ברשימת הישובים- הקליקו כאן). עבור משלוח לכתובות ברשימת הישובים המוזכרת לעיל, אספקת המוצר תיעשה עד 21 ימי עסקים מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה באתר ברא צמחים.
כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג). הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.
חברת ברא צמחים לא תהיה אחראית לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתה.
תיאום מועד אספקת המוצרים לכתובת המשלוח נעשה באופן עצמאי על ידי חברת המשלוחים. יום לאחר ביצוע תיאום יקבל הלקוח הודעת SMS ובה יוצג המועד שתואם וכן קישור למערכת המאפשרת לשנות את המועד המתואם או לאשרו. ביום מועד המשלוח המתואם יקבל הלקוח הודעת תזכורת על ידי הודעת SMS.
לייעול המשלוח נמליץ כי כתובת המשלוח אותה תזינו, תהא כתובת בה אתם נמצאים במרבית שעות היממה (כתובת מגורים, מקום עבודה וכדומה). כמו כן נמליץ כי בעת הזנת פרטיכם, תציינו מיקום להשארת המשלוח בשדה “היכן להשאיר את המשלוח במקרה ואין מענה?”, בו ניתן להשאיר את המשלוח במידה ולא תימצאו בכתובת בעת הגעת השליח. חברת ברא צמחים לא תהיה אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מהשארת המשלוח במיקום החלופי.
במידה ולא ציין הלקוח מיקום חלופי להשארת המשלוח, תבצע חברת המשלוחים ניסיון נוסף לתיאום המשלוח ולאחר מכן ישוב המשלוח לחברת ברא צמחים. במידה ויידרש משלוח חוזר, יחויב הלקוח במלוא עלות המשלוח החוזר.
מדיניות ביטול הזמנה כפופה לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010.
בהתאם לתקנות אלו, זכות הביטול אינה תקפה, בין היתר, במקרים הבאים:
טובין שיוצרו במיוחד עבור הלקוח
בנוסף, לא תתאפשר החזרה או החלפה של
(1) מוצרי מזון
(2) תרופות ותוספי תזונה
(3) טובין פסידים (מוצרים מתקלקלים או מתכלים וכו')
לפיכך, לא תתאפשר החזרה או החלפה של המוצרים שלהלן גם אם לא נעשה בהם שימוש ואריזתם לא נפתחה, והם כוללים את כלל תוספי התזונה, מוצרי המזון, מוצרי הטואלטיקה ובריאות העור ואקססוריז רגישים/שבירים
היה ולאחר ביצוע הזמנה באתר יתברר כי המוצר אזל במלאי ו/או כי לא ניתן לספקו, יישלח ללקוח דואר אלקטרוני (או שנציג החברה ייצור איתו קשר טלפוני) המודיע על ביטול הזמנת אותו מוצר ללא חיוב ו/או השבת כספו (לפי העניין) ולא תהיה ללקוח כל טענה כנגד החברה בגין זאת.
* לא תתאפשר החזרה או החלפה של תוספי תזונה.
מדיניות המשלוחים המפורטת לעיל מתייחסת לביצוע הזמנות באתר ברא צמחים בלבד. בנוגע למדיניות ברא צמחים לגבי רכישה בהזמנה טלפונית ו/או כל ערוץ הפצה אחר, יימסר ללקוח מידע על פי דרישה בעת ביצוע הרכישה.
בכל סוגיה או בעיה הנוגעת למשלוח ואספקת מוצרי ברא צמחים, ניתן לפנות לכתובת המייל- info@bara.co.il או למספר הטלפון- 04-9899051.