מוצרי קוסמטיקה טבעית ושמנים אתרים ב-20% הנחה מוצרי חורף - הסדרה הסינית, פנדה וברא מגן ב-20% הנחה עולם הפטריות של ברא צמחים

הניקוי השלם, תוכנית שלושת השלבים, סיכום

סיכום הנחיות להמשך תהליך בריא

במפגש האחרון שלנו שוחחנו על תוספים וצמחי מרפא לשימוש יום יומי.

ברצוני לסכם:

הבסיס לבריאותנו חייב להיות תזונה מלאה, עשירה ומאוזנת המותאמת לנו אישית (כי כל אחד מאיתנו מיוחד!). אולם, בעולמנו העמוס והמהיר, עולם שאיכות המזונות בו ירודה למרות הקדמה וגם המזונות הטבעיים מן הצומח מלאים לעיתים בחומרים לא רצויים, אנחנו חייבים להשתמש בתוספות בכדי למלא את המאגרים שלנו, לאזן ולוודא כי אנו באמת מקבלים את כל אשר גופינו דורש.

אני תמיד ממליץ לגשת ראשית לאותם תוספים הקרובים ביותר לגופינו, הקרובים ביותר למצבם הטבעי כפי שהיו בטבע, כלומר, תוספים ממקור צמחי / צמחי מרפא. ישנם לא מעט כאלו, עליהם אני ממליץ ללקיחה יום יומית על בסיס קבוע. (אני מדגיש שוב כי נכון תמיד להתאים את אותם התוספים לאדם בצורה פרטנית).

  • תוסף ירוק כדוגמת ספירולינה או גרין מגמה (עשב שעורה) – מן המזונות העשירים ביותר בעולמינו. עשירים בחומצות אמינו (חלבונים), בויטמינים, במינרלים (סידן, ברזל, מגנזיום, אבץ ועוד), בחומצות שומן חיוניות, בשפע נוגדי חימצון ועוד. שימו לב: חשוב מאד לקחת כמות יומית מספקת של חמישה גרמים לפחות.
  • מזונות על – SUPER FOODS – העשירים בנוגדי חימצון, שומן איכותי, מינרלים רבים, חלבונים ועוד כדוגמת צמח המאקה, שמן קוקוס, פירות יבשים איכותיים, פירות גוג’י, פולי קקאו לא מחומם, זרעי צ’יה, זרעי פשתן טחון, פולן דבורים.
  • אבקת חלבון איכותי טבעוני – לעיתים אנו נדרשים להוסיף לתזונתו חלבונים רבים. אני בהחלט ממליץ לצרוך את החלבון שלנו ממקור תזונה אולם לעיתים תוספת חלבון לתקופה מסוימת היא חיונית. אני ממליץ לצרוך חלבון ממקור טבעוני (ולא רק ממקור סויה) איכותי.
  • חומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3
  • צמחי מרפא לתמיכה בגוף – צמחי מרפא פועלים בהרמוניה עם הגוף. הם אינם באים להוסיף לנו או להשלים חוסרים אלא לאזן את הפעולות הטבעיות של הגוף, להזכיר לגוף את התפקוד הטבעי שלו. ישנם צמחי מרפא רבים אולם ישנם כאלו המתאימים לתמוך בגופינו ובנפשנו בצורה יום יומית ולשפר את עוצמתנו ותפקודינו. צמחים כדוגמת: כורכום, צמח הויתניה, צמח הג’ינסנג הסיבירי, וכן צמח האסטרגלוס, פיטריות הריישי והגנודרמה – התומכים במערכת החיסון ועוד.
  • ויטמין D איכותי
  • ויטמין C איכותי

כמובן שאנו יכולים להוסיף עוד ועוד, אך אלו הם בהחלט אבני הבסיס לתזונה מלאה ושלמה!!!

מזונות על