מגוון מוצריט מסדרת העיכול ב-20% הנחה משלוח חינם בהזמנה מעל 200 ש"ח

מדיניות משלוחים

שיטת משלוח

מוצרים הנרכשים באתר ברא צמחים מסופקים ללקוח, באמצעות שליח עד לכתובת המשלוח (משלוח עד הבית), שהוזנה במהלך הרכישה. אספקת המוצרים נעשית על ידי חברת שילוח חיצונית.

אזורי משלוח

אספקת המוצרים עד לכתובת המשלוח נעשית עבור כתובות בתחום מדינת ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצא בזה).

על אף האמור לעיל, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית) למרות שאותם ישובים נכללים בתחום מדינת ישראל.

עלויות משלוח

עבור רכישה בסכום של עד 200 ש"ח (כולל), עלות המשלוח תהא – 40 ש"ח.

עבור רכישה בסכום מעל 200 ₪ המשלוח יבוצע ללא עלות.

חברת ברא צמחים רשאית לשנות ולעדכן את עלויות המשלוח מעת לעת והמידע המחייב בהקשר זה יוצג ללקוח בעת ביצוע ההזמנה באתר.

עלויות המשלוח המפורטות לעיל אינן כוללות הובלה חריגה (הובלה הדורשת כוח אדם נוסף או אמצעים מיוחדים) ו/או משלוח מחוץ לגבולות מדינת ישראל. במקרה של הובלה חריגה כאמור לעיל, חברת ברא צמחים תהא רשאית רשאים לבטל את ההזמנה לפי שיקול דעתה, או להציע ללקוח לבצע את המשלוח בעלות נוספת.

עלות דמי המשלוח, במידה וישנה כזו, תופיע בסעיף נפרד על גבי חשבונית העסקה שתועבר לידי הלקוח.

זמן אספקה וימי פעילות

ימי פעילות שירות המשלוחים הם:  א'-ה'. שעות פעילות שירות המשלוחים משתנות בהתאם לאזור המשלוח.

אספקת המוצר תיעשה עד 5 ימי עסקים מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה באתר ברא צמחים, זאת למעט משלוח לכתובות ברשימת מספר ישובים מרוחקים (לעיון ברשימת הישובים- הקליקו כאן). עבור משלוח לכתובות ברשימת הישובים המוזכרת לעיל, אספקת המוצר תיעשה עד 10 ימי עסקים מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה באתר ברא צמחים.

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג). הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.

חברת ברא צמחים לא תהיה אחראית לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתה.

תיאום המשלוח

תיאום מועד אספקת המוצרים לכתובת המשלוח נעשה באופן עצמאי על ידי חברת המשלוחים. יום לאחר ביצוע תיאום יקבל הלקוח הודעת SMS ובה יוצג המועד שתואם וכן קישור למערכת המאפשרת לשנות את המועד המתואם או לאשרו. ביום מועד המשלוח המתואם יקבל הלקוח הודעת תזכורת על ידי הודעת  SMS.

לייעול המשלוח נמליץ כי כתובת המשלוח אותה תזינו, תהא כתובת בה אתם נמצאים במרבית שעות היממה (כתובת מגורים, מקום עבודה וכדומה). כמו כן נמליץ כי בעת הזנת פרטיכם, תציינו מיקום להשארת המשלוח בשדה “היכן להשאיר את המשלוח במקרה ואין מענה?”, בו ניתן להשאיר את המשלוח במידה ולא תימצאו בכתובת בעת הגעת השליח. חברת ברא צמחים לא תהיה אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מהשארת המשלוח במיקום החלופי.

במידה ולא ציין הלקוח מיקום חלופי להשארת המשלוח, תבצע חברת המשלוחים ניסיון נוסף לתיאום המשלוח ולאחר מכן ישוב המשלוח לחברת ברא צמחים. במידה ויידרש משלוח חוזר, יחויב הלקוח במלוא עלות המשלוח החוזר.

ביטול הזמנה והחזרות

מדיניות ביטול הזמנה ורכישת מוצר כפופה לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010.
בהתאם לתקנות אלו, הזכאות היא לביטול בתוך 14 ימים ממועד ביצוע הרכישה, כשזכות הביטול אינה תקפה, בין היתר, במקרים הבאים:
– טובין שיוצרו במיוחד עבור הלקוח

– לא תתאפשר החזרה או החלפה של

(1) מוצרי מזון
(2) תרופות ותוספי תזונה
(3) טובין פסידים (מוצרים מתקלקלים או מתכלים וכו')

ביטול רכישת מוצר יתאפשר בתנאי שהמוצר הוחזר מבלי שהוא נפגם ולא נעשה בו שימוש ושאריזתם המקורית לא נפתחה ובכפוף לכך שהצרכן מציג חשבונית או סרט קופה או פתק החלפה המעידים על עצם ביצע העסקה.

היה ולאחר ביצוע הזמנה באתר יתברר כי המוצר אזל במלאי ו/או כי לא ניתן לספקו, יישלח ללקוח דואר אלקטרוני (או שנציג החברה ייצור איתו קשר טלפוני) המודיע על ביטול הזמנת אותו מוצר ללא חיוב ו/או השבת כספו (לפי העניין) ולא תהיה ללקוח כל טענה כנגד החברה בגין זאת.

החברה רשאית לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם. נעשתה העסקה בכרטיס אשראי וחברת כרטיסי האשראי או גוף אחר שעמו התקשרה החברה לביצוע סליקת כרטיסי אשראי גבו מהחברה תשלום בעד סליקת כרטיס האשראי בעסקה שבוטלה, רשאית החברה לחייב את הצרכן גם בתשלום שנגבה ממנה כאמור.

בהתאם לחוק, ביטול עסקה שנערכה עם צרכן/משתמש שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, יתאפשר בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, או מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין הצרכן, לרבות שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. במקרה כאמור, החברה תהיה רשאית לדרוש מהצרכן להציג בפניה תעודה מתאימה.

במידה והלקוח קיבל כהטבה משלוח חינם, במקרה של ביטול עסקה ייגבו מהלקוח דמי משלוח (תבוטל ההטבה).

 

בקשה לביטול עסקה ניתן להעביר לחברה באחת מהדרכים המפורטות להלן.

בטלפון 04-9899051 בימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00;

בדוא"ל: order1@bara.co.il

באתר האינטרנט באמצעות מילוי טופס "ביטול עסקה" בעמוד זה

מובהר כי אין באמור בפרק זה כדי לחייב את החברה לאשר את בקשת המשתמש לביטול  עסקה ככל שהבקשה אינה עולה בקנה אחד עם חוק הגנת הצרכן.

 

החברה תהיה רשאית לבטל עסקה כולה או חלקה במקרים הבאים:

במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר;

אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אחרת שמנעה ממשתמשים את היכולת להוסיף ולהשתתף במכירה באופן תקין;

במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך המכירה, ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין;

אם יתברר לחברה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית של המשתמש ו/או מי מטעמו;

הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בכתב לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ביצוע העסקה או בעת ההרשמה לאתר. במקרה זה, תבוטל העסקה והחברה תימנע מחיוב כרטיס;

למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי החברה בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה."

לפרטים מלאים ונוספים יש לקרוא את תנאי השימוש הכלליים 

 

שירות לקוחות ויצירת קשר

מדיניות המשלוחים המפורטת לעיל מתייחסת לביצוע הזמנות באתר ברא צמחים בלבד. בנוגע למדיניות ברא צמחים לגבי רכישה בהזמנה טלפונית ו/או כל ערוץ הפצה אחר, יימסר ללקוח מידע על פי דרישה בעת ביצוע הרכישה.

בכל סוגיה או בעיה הנוגעת למשלוח ואספקת מוצרי ברא צמחים, ניתן לפנות לכתובת המייל- order1@bara.co.il או למספר הטלפון- 04-9899051.

 

התחברות לאתר

או

הרשמה לאתר

או