מוצרי קוסמטיקה טבעית ושמנים אתרים ב-20% הנחה מוצרי חורף - הסדרה הסינית, פנדה וברא מגן ב-20% הנחה עולם הפטריות של ברא צמחים

סדנאות התמחות קלינית ברפואת צמחים סינית | מסלול שנתי

 

 

הרעיון לקיום מפגשים קליניים אלו נולד מהביקוש של קהל המטפלים הסיני. הוא נוצר מתוך ההבנה של אותם מטפלים כי במהלך הלימודים הם רכשו כלי טיפולי עוצמתי, אך חשים צורך לחדד ולדייק את יכולות האבחון הקליני. זאת תוך בניית ביטחון, עבודה על דיוק בבחירת פורמולה מתאימה וכתיבת מרשמים אישיים. מהות המפגשים היא דיון קליני מקיף בתיקי מטופלים ,הן של משתתפי קבוצת הדיון והן של המנחים. זאת תוך הכוונה מעשית לגבי השימוש המדויק בהיצע הפורמולות והחשיבה הקלינית לגבי מודיפיקציות בהתאמה אישית על פי מצבו הפיזי והרגשי של כל מטופל.

במהלך הסדנאות נלמד לחוש ולחוות את איכויות הצמחים, אופיים והאנרגטיקה שלהם דרך השימוש בחושים הטבעיים.

הסדנאות יכללו, בין היתר, את הנושאים הבאים:

  1. הנפש בראיה הסינית – השיוך שלה לאיברים (PO, ZHI, SHEN, HUN YI) ולחומרים השונים והקשר בין אספקטים נפשיים רגשיים לבין הביטוי הפיזי שלהם.
  2. רקמות העור, השיער והציפורניים – מדובר ברקמות המשקפות את תפקוד האיברים ואת איכות החומרים בגוף. כאשר נראה פגיעה ברקמות אלו נרצה להבין האם מקור הבעיה הוא בחסימה או בחוסר של חומר ומי מהאיברים והחומרים מעורב.
  3. פתולוגיות נשימתיות – משמעות הקונסטיטוציה של המטופל, עד כמה ניתן להשפיע עליה ולשנות את המצב, ואילו הבדלים קיימים בין ילדים למבוגרים.
  4. אורתופדיה – סינדרומי Bi השונים לרוב מדברים על רוח-קור-לחות ומחלת חיצון. ניתן לראות כי סינדרום זה מופיע מרקמת העור עד לרקמת העצם ומשלב את הפתוגנים הללו, אך לא רק. בדיון הקליני נדייק את מיקום והתאמת הפורמולה למצבים אלו.
  5. ילדים – באילו מצבים ניתן לטפל, מהם הדגשים הטיפוליים באוכלוסייה ייחודית זו וכיצד נבדיל את הטיפול בילדים מהטיפול במבוגרים.
  6. רפואה פנימית – ניגע בנושאים כגון הזעות, בצקות, סוכרת ועוד. נבחן מגוון רב של מחלות פנימיות מול כללי הטיפול המנחים, אותם נלמד ליישם בהקשר של מצבים פנימיים רבים ומגוונים.

סדנאות 2

 

מועד פתיחת הסדנאות הקליניות:

הסדנאות יפתחו ב- 30/1/2018

שעות הלימוד: 10:00-13:00

למי מיועדת ההתמחות הקלינית?

מטפלים ברפואה סינית וסטודנטים בשנה האחרונה ללימודים.

היקף הלימוד השנתי:

10 מפגשים חודשיים בני שלוש שעות לימוד כל אחד.

עלות:

הרשמה שנתית (10 מפגשים) – 1,500 ש”ח

ניהול אקדמי:

ירון סופר, מטפל ברפואה סינית (Dip. Ac & Cl. H), סמנכ”ל החטיבה המקצועית בברא צמחים.

דרישות התוכנית השנתית המלאה (לקבלת תעודה):

נוכחות ב- 80% מהמפגשים.

מיקום:

מרכז ברא צמחים, רח’ העתיד 1, יוקנעם.

למשתתפי התוכנית השנתית תוענק תעודת השתתפות בסדנת התמחות קלינית מטעם “ברא צמחים”.

הערות: בחודשים אוגוסט-ספטמבר לא יערכו סדנאות. 

למידע נוסף ולהרשמה:

ההרשמה למחזור א’ הסתיימה.

9888