מוצרי קוסמטיקה טבעית ושמנים אתרים ב-20% הנחה מוצרי חורף - הסדרה הסינית, פנדה וברא מגן ב-20% הנחה עולם הפטריות של ברא צמחים

כך תקבלו את המירב מהוויטמינים שלכם

כולנו מודעים לחשיבות של ויטמינים ומינרלים על בריאותנו ולהשפעתם החיונית על התפקודים של מערכות הגוף השונות. את מרביתם איננו מייצרים בעצמינו ועלינו לצרוך אותם מן התזונה.

מלבד התזונה היומיומית שלנו חלקינו נעזרים בנטילת תוספי תזונה של ויטמינים ומינרלים שונים על מנת להשלים חסרים תזונתיים שכיחים, דוגמת ויטמין D, ברזל, מגנזיום, סידן ועוד.

על שילובים של ויטמינים, מינרלים ותמציות צמחים

בשנים האחרונות נעשים מאמצים בעולמות המחקר לבחון כיצד ניתן לפתח את תוספי התזונה כך שההשפעה המיטיבה של רכיבים תזונתיים על מערכות הגוף תהיה יעילה ובטוחה יותר.

מחקרים רבים גילו כי שילוב של תמציות צמחים עם ויטמינים ומינרלים – תורמים לזמינות הביולוגית של אותם תוספים ומסייעים לתפקוד התקין של ההגנה הטבעית ומערכות נוספות בגוף.

   

ויטמין C שייתן לכם יותר

ויטמין C הוא נוגד חמצון חזק המגן עלינו מפני רדיקלים חופשיים ומחזק את ההגנה הטבעית בשני מנגנונים: הוא מגביר את ייצור הנוגדנים ותאי החיסון בגופנו ש”נלחמים” בזיהומים ובחיידקים. בנוסף, הוא משפיע על יציבות המערכת החיסונית.

רוצים לשדרג ולהעצים את הפעילות של ויטמין C? שלבו אותו עם פרי האמלה , רוז היפ, אבץ וקוורצטין .

מה הקשר בין פטריית שיטאקי, בורון וויטמין K2?

משרד הבריאות הישראלי פרסם לאחרונה מסמך שבו בין השאר המליץ על נטילת ויטמין D כתוסף שיכול לסייע לגוף להתמודד עם הקורונה.

מחקרים עדכניים גילו כי תמצית פטריית שיטאקי, בורון וויטמין K2 משפרים את הזמינות הביולוגית של ויטמין D ותורמים למערכות שונות בגוף.

גלו מהו השילוב שמגביר את השפעת המגנזיום

המגנזיום מסייע בייצור חנקן חד-חמצני שמסייע להרפיית הגוף, הוא מפחית את רמות הקורטיזול – הורמון המתח המופרש במצבי מתח מתמשך, וכן מסייע ביצירה של סרוטונין ודופמין המסייעים לשיפור מצב הרוח, לשיפור הריכוז והזיכרון ותורמים לשינה טובה יותר.

בנטילה משולבת, ויטמין B6 מעצים את השפעתו מפחיתת הסטרס של המגנזיום אצל אנשים עם סטרס גבוה או חמור מאוד.

 

התוספת שתוסיף בטיחות ויעילות לפעילות הברזל

אנמיה מחוסר ברזל נפוצה מאוד בקהלים שונים דוגמת נשים בהריון, טבעונים וצמחונים, אנשים עם ספיגה לקויה של מערכת העיכול ועוד.

לצד חשיבותו הרבה של הברזל לגוף, חשוב  לצרוך אותו רק כאשר מתגלה מחסור מפני עודף ברזל עלול להיות מסוכן.

החידוש האחרון בעולם תוספי התזונה הוא שילוב הברזל עם רכיבים נוספים התורמים לבטיחות טיפולית גבוהה, למשל ויטמין C ,נחושת וטאורין.

הנחושת חשובה להמרת צורת הברזל לזו המועברת בדם ובכך מסייעת להגביר את הבטיחות הטיפולית ולשחרור הברזל מהמאגרים בכבד כאשר רמות הברזל בדם נמוכות.

חומצת האמינו טאורין מאפשרת הורדת התנגודת לברזל בנשים אנמיות.

 

הסוד הוא בשילוב

כולנו משקיעים מאמצים רבים לספק לגופנו את הרכיבים הטובים ביותר בכדאי להרגיש טוב ולמקסם את בריאותנו.

בעזרת שילוב חכם של ויטמינים, מינרלים ותמציות צמחים המקיימים יחסי גומלים ביניהם, תוכלו להפיק את המירב מכל וויטמין ובבטיחות מוקפדת.