קנה ב 250 ₪ שלם 200 ₪ על כל מוצרי האתר קנה ב 400 ₪ שלם 300 ₪ על כל מוצרי האתר עולם הפטריות של ברא צמחים

WBC | white blood cells | תאי דם לבנים – בדיקות דם

תאי הדם הלבנים הינם תאים חסרי צבע הנוצרים במח העצם, ומטרתם לסייע בתגובה החיסונית. הם שוהים בדם ונודדים לרקמות פגועות על מנת להילחם ולהשמיד חיידקים, נגיפים ופולשים אחרים ולהדוף התפתחות של תאים סרטניים. ספירת תאי הדם הלבנים נעשית על מנת לשלול או לאשש קיומם של זיהום או של מחלה המשפיעה על ייצור תאי דם לבנים וכן לבדוק יעילות של טיפול.

 

משמעות ערכים גבוהים:
מצב הנקרא “לויקוציטוזיס” (Leucocytosis), מצביע לרוב על קיומו של זיהום כלשהו בגוף ומחייב בדיקות נוספות לזיהוי סיבת הזיהום.

 

משמעות ערכים נמוכים:
מצב הנקרא “לויקופניה” (Leucopenia), מצביע על כשל של מערכת החיסון, הנגרם עקב מספר גורמים אפשריים, כגון: לוקימיה (סרטן דם), מחלת האיידס, טיפול כימותרפי בעת מחלת סרטן משפיע על יצור תאי הדם במוח העצמות, שימוש בתרופות, חוסרים תזונתיים וכו’. ירידה תלולה בכמות תאי הדם הלבנים עלולה להותיר את הגוף ללא הגנה מספקת מפני גורמי זיהום זרים ויכולה להיות מסוכנת ביותר.

 

**יש לפנות אל הרופא המטפל ולדון עמו בתוצאות שהתקבלו. משמעות התוצאות תלויה בסיבות בגינן הופנה המטופל לביצוע בדיקה זו**

הכתוב מסתמך על גישות הרבליסטיות ונטורופתיות מסורתיות. למען הסר ספק המידע אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש. המונח 'צמחי מרפא' מתייחס להגדרה המקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.

המידע הינו מידע כללי על צמחים בודדים ולא נבדקו המוצרים של ברא צמחים